Удовичић у оквиру пројекта за запошљавање младих у Србији посетио компанију Неопланта

Министар Удовичић обишао је компанију  Неопланта у оквиру новог пројекта за запошљавање младих у Србији, који је Министарство омладине и спорта покренуло уз подршку представника младих из савеза невладиних  организација  КOМС  (Кровна  организација  младих  Србије)  и  НАПОР  (Национална асоцијација практичара и практичарки омладинског рада).

Неопланта је једна је од девет компанија која послује у оквиру Нелт-а, који је прошле године потписао повељу о сарадњи, у оквиру Конференције „HR Business Arena 2014”, којом се обавезао да ће у наредне три године запошљавати младе људе.

,,Јако ми је драго да је Нелт једна од најтраженијих компанија на тржишту рада, и да се млади људи итекако боре да добију посао у овој компанији. Тенденција и стратегија Владе Републике Србије је да улаже у сточарство и пољопривреду. Чули смо да Неопланта планира да на подручју Новог Сада и шире прошири своје капацитете, и то нам говори да је ово компанија која је сигурна за пословање и која иде узлазном путањом и привлачи младе људе“, рекао је Удовичић.

Неопланта је четврта компанија са чијим се руководством разговарало. Састанку су присуствовали министар за рад, запошљавање, социјална и борачка питања Александар Вулин и представници компанија Нелт и Неопланта.

,,Хвала Министарству омладине и спорта што је покренуло пројекат који за циљ има унапређење запошљавања младих. Неопланта  данас запошљава  800 људи,  од  којих  је  око  300 старости  до 34 године,  а очекујемо  даљи  тренд  раста  броја  запослених.  Радо  запошљавамо младе  људе,  улажемо  у  њихов  развој  путем  обука  и  семинара  и пружамо им шансу да испоље свој  потенцијал  и  допринесу још бољем пословању компаније. Највећи изазови са којима се суочавамо када је  у  питању  запошљавање  младих,  јесте  проналажење  кадрова  који имају специфична, посебна знања, као што су информатички техничари и технолози финалне прераде, као и кадрови који имају занатске вештине, попут  месара. Част нам је што је Неопланта, као лидер на тржишту меса у Србији, добила  могућност  да  учествује  у  пројекту“, рекао је Слободан Василић, извршни директор Неопланте.

У  овиру  пројекта Министарства омладине и спорта планирано је 20-30 посета водећим компанијама у Србији. Идеја је да  се  кроз   истраживање  и  разговор  са   компанијама   дефинишу  узроци  слабе запошљивости младих и пронађу методе које ће тај проблем решити, као и да се, кроз разговор са компанијама, утврде потребе послодаваца за одређеним занимањима и критеријуми који се користе при запошљавању младих. Крајњи и најважнији циљ је израда предлога Националног програма мера запошљавања младих.

Top