„Са поносом могу да кажем да смо у прва два дана имали више посетилаца него за цео прошлогодишњи Сајам – око 50.000, а оно што је још важније је велики број деце на једном месту и можда је то знак да овај сајам треба организовати и чешће него једном годишње. Треба осетити спортску атмосферу која је овде присутна, јер тек када прођете сајмом и тек када искомуницирате са савезима, и нарочито са децом која су на штандовима, онда знате да смо урадили прави посао“, истакао је Удовичић. Он је нагласио да је Сајам спорта права прилика за савезе да искомуницирају са грађанима, са свима који желе да се упознају са спортовима, и нарочито, како каже Удовичић, за оне савезе који немају прилику да на свакодневном нивоу промовишу свој рад, јер сваки од тих савеза има велику базу људи и деце која се баве тим спортом и управо су они ти који креирају спортску атмосферу и спортски начин размишљања који је Србији преко потребан. „На данашњи дан, са оваквим успешним Сајмом спорта, Србија треба и мора да буде поносна на своје спортисте и свој спорт јер ово јесте идеална прилика да се захвалимо свим спортистима на ономе што су урадили за нашу земљу али и свим грађанима Републике Србије који су схватили озбиљност бављења рекреацијом и спортом. То је прави начин размишаљања и васпитања, али и начин преношења поруке другима, јер спорт мора да буде број 1 у Србији јер је најбољи бренд и амбасадор наше земље у свету“, закључио је Удовичић. Удовичић је у суботу, 28. новембра у Сава центру, у име Министарства омладине и спорта, примио и награду „Brand Serbia“ која се додељује онима који су на најбољи начин представљали Србију у свету, а све због бројних спортских успеха и медаља које су српски спортисти освојили у овој години.