„Sa ponosom mogu da kažem da smo u prva dva dana imali više posetilaca nego za ceo prošlogodišnji Sajam – oko 50.000, a ono što je još važnije je veliki broj dece na jednom mestu i možda je to znak da ovaj sajam treba organizovati i češće nego jednom godišnje. Treba osetiti sportsku atmosferu koja je ovde prisutna, jer tek kada prođete sajmom i tek kada iskomunicirate sa savezima, i naročito sa decom koja su na štandovima, onda znate da smo uradili pravi posao“, istakao je Udovičić. On je naglasio da je Sajam sporta prava prilika za saveze da iskomuniciraju sa građanima, sa svima koji žele da se upoznaju sa sportovima, i naročito, kako kaže Udovičić, za one saveze koji nemaju priliku da na svakodnevnom nivou promovišu svoj rad, jer svaki od tih saveza ima veliku bazu ljudi i dece koja se bave tim sportom i upravo su oni ti koji kreiraju sportsku atmosferu i sportski način razmišljanja koji je Srbiji preko potreban. „Na današnji dan, sa ovakvim uspešnim Sajmom sporta, Srbija treba i mora da bude ponosna na svoje sportiste i svoj sport jer ovo jeste idealna prilika da se zahvalimo svim sportistima na onome što su uradili za našu zemlju ali i svim građanima Republike Srbije koji su shvatili ozbiljnost bavljenja rekreacijom i sportom. To je pravi način razmišaljanja i vaspitanja, ali i način prenošenja poruke drugima, jer sport mora da bude broj 1 u Srbiji jer je najbolji brend i ambasador naše zemlje u svetu“, zaključio je Udovičić. Udovičić je u subotu, 28. novembra u Sava centru, u ime Ministarstva omladine i sporta, primio i nagradu „Brand Serbia“ koja se dodeljuje onima koji su na najbolji način predstavljali Srbiju u svetu, a sve zbog brojnih sportskih uspeha i medalja koje su srpski sportisti osvojili u ovoj godini.