Скуп је организовао Европски омладински центар, уз подршку Секретаријата за животну средину Града Београда, Регионалног центра за животну средину и Шведске агенције за међународни развој и сарадњу, а под покровитељством Министарства омладине и спорта.
"Важност животне средине за младе је препозната и кроз нацрт нове Националне стратегије за младе 2015-2025", истакла је, отварајући скуп, Александра Кнежевић, руководилац Групе за међународну сарадњу у Министарству омладине и спорта.
Она је нагласила значај стратешких докумената, који представљају важне смернице за даље активности у области животне средине и одрживог развоја.
На почетку скупа, присутнима се обратио и Филип Радовић, директор Агенције за заштиту животне средине који је истакао да Европска унија сматра младе важним актером у заштити животне средине. Том приликом је нагласио да му је и самом, као младом човеку битно да види толико младих људи окупљених око идеје зеленог активизма.
Наташа Ђокић, помоћница градског секретара за заштиту животне средине је детаљније описала приоритете града Београда и позвала младе да учествују у креирању и извођењу активности које Секретаријат реализује.
У оквиру скупа отворена је изложба фотографија “Београд кроз зелени објектив”, која приказује уређена, али и загађена подручја Београда. Изложба је показала све негативне стране људског односа према животној средини, са идејом да натера младе да се лично ангажују како би спречили овакве појаве.
Европски омладински центар настоји да заштиту животне средине постави међу приоритете омладинског деловања. Како је у току израда Националне стратегије за младе 2015 - 2025 и Акционог плана, скупу су присуствовали сви релевантни субјекти, а координатор Радне групе за здравље, благостање и заштиту животне средине, Горан Радисављевић представио је присутнима до сада урађено, позвавши их да дају свој допринос кроз коментаре и предлоге.
У наставку скупа је било речи о доступним програмима у које могу да се укључе млади (WWF, UNDP). Млади су имали прилику да чују више о климатским променама и ванредним ситуацијама, како би стекли основна знања и знали где и сами могу допринети променама.