Govoreći o ovom, osmom cilju nove strategije, Borovčanin se založio da se mladima poboljša dostupnost, kvalitet, relevantnost i obim informacija, ali i omogući učešće u kreiranju sadržaja.
Borovčanin je podsetio na Evropsku povelju za informisanje mladih koja postavlja standarde omladinskog rada na informisanju.
On je skrenuo pažnju da je neophodno jasno definisanati i bolje koordinisati uloge različitih akera jer se informacije koje mogu biti od značaja za mlade nalaze na raznim stranama i nisu objedinjene.
"Informisanost mladih biće unapređena. Moramo stvoriti takav sistem, koji će mladima omogućiti dostupnost informacija na svim nivoima, medijima i servisima", rekao je Borovčanin.
"Mladi ljudi su ti koji treba, što je moguće više, da budu uključeni u stvaranje sadržaja koje im je namenjeno", smatra Borovčanin i u skladu sa tekstom nove Nacionalne strategije predlaže formiranje tela nadležnog za informisanje mladih na nacionalnom nivou.
On se založio i za poboljšanje medijske slike o mladima, kao i uspostavljanje partnerstva sa nacionalnim javnim servisima radi obezbeđivanja značajnijeg udela kvalitenih sadržaja za mlade.
Kao jedan od prioriteta, Borovčanin je istakao da se kroz javne ustanove i servise mora povećati broj opština u kojima mladi imaju besplatan pristup i korišćenje novih tehnologija i interneta.
Okrugli sto u okviru javne rasprave povodom izrade nove Nacionalne strategije za mlade za period od 2015. do 2025. godine održan je pred punom salom hotela Vojvodina u Zrenjaninu.