Projekat se sprovodi u organizaciji Crédit Agricole banke Srbija, kompanije METRO Cash&Carry Srbija i kompanije Bambi, u saradnji sa Sekretarijatom za obrazovanje i dečiju zaštitu i nevladinom humanitarnom organizacijom Banka Hrane.
U sklopu današnje manifestacije tim kuvara predvođen master šefom Urošem Uroševićem i članovima uprava Crédit Agricole banke Srbija, METRO Cash&Carry Srbija i Bambi koncerna, pripremao je obroke za učenike škole „Miloje Pavlović“, koji su istog dana dostavljeni mališanima.
Ministar Vanja Udovičić je istakao da je svojim učešćem želeo da podrži ovu divnu akciju koja ima humanitarni karakter, da apeluje na javnost i da se podigne svest o ovom problemu.
„Uključivanje dece sa smetnjama u razvoju u društvo je izuzetno važno. Svi imaju pravo na život, na jednakost, na srećno odrastanje, na osmeh i ljubav. Pozivam sve građane i društveno odgovorne kompanije da se uključe u humanitarnu akciju „Magični doručak “, rekao je Udovičić.
Siniša Mali je naglasio da mu je veliko zadovoljtvo što je imao priliku da učestuje u ovoj humanitarnoj akciji, a ove obroke će dobiti deca sa smetnjama u razvoju iz škole „Miloje Pavlović”.
„U Beogradu ima 16 škola koje pohađaju deca sa smetnjama u razvoju i ovo je naša ideja je da na neki način da pomognemo toj deci. Više od 80 odsto te dece dolazi iz siromašnih porodica i mi na ovaj način želimo da pomognemo i njima“, rekao je Mali koji je zahvalio svim kompanijama koje već godinama učestvuju u ovoj akciji.
On je dodao da i Vlada Republike Srbije i grad Beograd njima pomažu i po pitanju obroka i po pitanju opremanja tih škola.
U okviru akcije organizovano je i simbolično takmičenje tokom kojeg su se svi učesnici projekta nadmetali u dekoraciji mafina. Stručni žiri sastavljen od predstavnika medija, izabrao je pobedničke mafine u tri kategorije.
Cilj humanitarne akcije „Magični doručak“ je prikupljanje hrane za škole za decu sa smetnjama u razvoju širom Srbije. U okviru akcije, kompanije Crédit Agricole Srbija, METRO Cash&Carry Srbija i Bambi donirale su proizvode i sredstva za najmlađe, dok se kompanija Coca-Cola Hellenic Srbija, tradicionalni prijateljp rojekta, akciji priključila doniranjem sokova za svaki paketić.