Боровчанин: Младима треба мост до компанија!

“Данас млади просто вапе за послом, а у прилог томе говори чињеница да их је око 200000 незапослених и ко зна колико још који нису на званичној евиденцији. Они нису само незапослени, већ су и без могућности да се осамостале, путују, проводе, заснују продицу и онда се може рећи да је то огроман друштвени проблем, уместо да буде наш највећи ресурс”, истакао је Боровчанин и додао да је “зато важно направити мост између студената завршних година студија и компанија, како бисмо им омогућили стручне праксе и стицање неопходних вештина и радног искуства за запослење”. Он је захвалио организаторима манифестације “Белграде Yоутх Фаир”, јер према његовим речима, такве иницијативе је лако подржати пошто их покрећу директно млади, који су свесни да од чекања нема превише резултата, и нагласио како је “на нама да обезбедимо одрживост И континуитет оваквих програма”. У Миксер Хаусу се од 11. до 13. маја одржава Belgrade Youth Fair, први београдски сајам за младе, који окупља највеће компаније у земљи и региону и институције од значаја за квалитет живота младих у Србији. Циљ манифестације коју организује омладинска организација ЕКОF Media Group је повезивање младих са компанијама и институцијама као и да се младима у оквиру бесплатних предавања, радионица и едукација пружи прилика да прошире своја знања из различитих сфера, као што су бизнис, медији, култура, информационе технологије… У оквиру догађаја, средњошколци ће моћи да се боље упознају са радом и организационом структуром излагача и да на основу интеракције са њима дођу до закључака о томе који су образовни профили најтраженији у компанијама за које су заинтересовани, као и које образовне профиле и компетенције компаније захтевају да би некога запослиле. Студентима ће бити пружена шанса упознавања са начином функционисања највећих компанија и институција, као и усвајања нових знања и вештина. Поред тога, стећи ће могућност да учествују у програмима праксе и запошљавања које излагачи на сајму могу понудити, а све што заинтересовани млади људи треба да ураде да би аплицирали јесте да понесу неколико копија својих биографија и оставе их на штандовима излагача за чије су програме праксе заинтересовани. Такође, студенти могу већ од сада да шаљу своје CV на мejл cv@youthfair.rs  који ће бити на располагању свим компанијама све до наредног сајма. У вечерњим терминима сва три дана млади ће бити у прилици да уживају у културно-забавним активностима а догађај има и хуманитарни карактер. Посетиоце очекују и попусти на услуге излагача као и сертификати за све учеснике едукација на самој манифестацији. Улаз је бесплатан за све.
Top